Pyhäjärven osakaskunta hakee toimitsijaa hoitamaan osakaskunnan asioita
Osakaskunnan kevätkokous on valtuuttanut hoitokunnan ottamaan käyttöön toimitsija-hoitokunta -mallin osakaskunnan asioiden hoitoa varten ja valtuuttanut hoitokunnan valitsemaan toimitsijan 2 vuoden toimikaudeksi. Hoitokunta haastattelee mahdolliset toimitsijat hakemusten ja korvaustoiveiden perusteella.
Toimitsijan tehtäviin kuuluisi alustavasti esimerkiksi seuraavat
-
- Yleiset hallinnolliset tehtävät
- hoitokunnan kokousten valmistelu ja puheenjohtajuus
- talousasioiden hoito (laskujen maksu ja budjetin seuranta yms.)
- materiaalin toimittaminen tilintarkastajalle tilinpäätöstä varten
- vuosikertomuksen ja toiminta- ja taloussuunnitelman valmistelu
- yhteydenpito ja asiointi viranomaisten kanssa (ELY-keskus jne.)
- Sopimusten valmistelu
- Varainhankinta (Järvikummitoiminta)
- Vuosikokouksen valmistelu ja järjestäminen yhteistyössä hoitokunnan kanssa
- Mahdollisten hankkeiden koordinointi ja johtaminen
- Toiminnan kehittäminen
- Yleiset hallinnolliset tehtävät
Tehtävät tarkentuvat varsinaiseen sopimukseen, joka solmitaan mahdollisen toimitsijan kanssa
Hakukriteerit
- Toimitsijalta edellytetään seuraavia
- Kokemusta osakaskuntatoiminnasta
- Hankeosaamista
- Yhteisaluelain tuntemusta
- Kokemusta hallinto- ja taloustehtävistä
- Toiminta- ja vastuuvakuutusta
- Eduksi katsotaan seuraavat
- Pyhäjärven osakaskunnan vesialueen tuntemus
- Pyhäjärven osakaskunnan sääntöjen tuntemus
- Markkinointikokemus
- Kokemus sopimusasioista
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 5.6.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@pyhanvedet.fi otsikolla ”Toimitsijahakemus – Oma nimi”.
Lisätietoja Hoitokunnan puheenjohtajalta Antti Siltalalta, puh. +358 50 4956414