Pyhäjärven osakaskunta hakee toimitsijaa hoitamaan osakaskunnan asioita

Osakaskunnan kevätkokous on valtuuttanut hoitokunnan ottamaan käyttöön toimitsija-hoitokunta -mallin osakaskunnan asioiden hoitoa varten ja valtuuttanut hoitokunnan valitsemaan toimitsijan 2 vuoden toimikaudeksi. Hoitokunta haastattelee mahdolliset toimitsijat hakemusten ja korvaustoiveiden perusteella. 

Toimitsijan tehtäviin kuuluisi alustavasti esimerkiksi seuraavat

    • Yleiset hallinnolliset tehtävät
      • hoitokunnan kokousten valmistelu ja puheenjohtajuus
      • talousasioiden hoito (laskujen maksu ja budjetin seuranta yms.)
      • materiaalin toimittaminen tilintarkastajalle tilinpäätöstä varten
      • vuosikertomuksen ja toiminta- ja taloussuunnitelman valmistelu
      • yhteydenpito ja asiointi viranomaisten kanssa (ELY-keskus jne.)
    • Sopimusten valmistelu
    • Varainhankinta (Järvikummitoiminta)
    • Vuosikokouksen valmistelu ja järjestäminen yhteistyössä hoitokunnan kanssa
    • Mahdollisten hankkeiden koordinointi ja johtaminen
    • Toiminnan kehittäminen

Tehtävät tarkentuvat varsinaiseen sopimukseen, joka solmitaan mahdollisen toimitsijan kanssa

Hakukriteerit

  • Toimitsijalta edellytetään seuraavia
    • Kokemusta osakaskuntatoiminnasta
    • Hankeosaamista
    • Yhteisaluelain tuntemusta
    • Kokemusta hallinto- ja taloustehtävistä
    • Toiminta- ja vastuuvakuutusta
  • Eduksi katsotaan seuraavat
    • Pyhäjärven osakaskunnan vesialueen tuntemus
    • Pyhäjärven osakaskunnan sääntöjen tuntemus
    • Markkinointikokemus
    • Kokemus sopimusasioista
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 5.6.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@pyhanvedet.fi otsikolla ”Toimitsijahakemus – Oma nimi”.

Lisätietoja Hoitokunnan puheenjohtajalta Antti Siltalalta, puh. +358 50 4956414